++359 28781580 info@balkaninvest.eu

Персонал за летище Франкфурт

Наземно обслужване – товарач на багаж

 

Летище Франкфурт е най-голямото летище в Германия и е много добре осигурено с транспорт. През него минават над 60 милиона пътници годишно. За 2015 година летището е на първо място по карготрафик. Работата като товарач на багаж в това летище е чудесен старт за работа в Германия при намерение за постоянно пребиваване.

Работодателят е дъщерно дружество на  предоставянето на Fraport и предоставя услуги в сферата на въздушния транспорт.

Портфолиото на фирмата включва следните услуги:

  • обработка на багаж
  • товари и самолети
  • превоз на пътници
  • багаж и товари, както и регистрация
  • поддръжка на VIP технически услуги.

През зимата участва в снегопочистването на пистите и предоставя персонал при процедурите за пръскане  на самолетите с противообледенителна течност. Приспособяването на персонала е една от силните страни на  немската фирма и на служителите се предлага широка гама от възможности за развитие. В момента Fraport строят трети терминал, което предполага бъдеща необходимост както от стартови, така и от по-квалифицирани  служители.

Като товарач на багаж на летище Вие ще се занимавате с товаренето и разтоварването на багажи и товари от въздухоплавателните средства между отделните полети. Трябва да се знае, че работата като товарач на багаж не е особено подходяща за жени.
Работата изисква изключителна физическа издържливост и концентрация, за да няма грешки при попълване на документите и загубени куфари. След като куфарът мине през т. нар. “чек ин” пътят го отвежда в ръцете на товарача и неговия екип. В “търн аут” координатора се получава информацията какво ще пристигне с един самолет и какво ще излети. Товарачът преценява как то да бъде натоварено. Багажникът на въздухоплавателното средство обикновено е ниско затворено пространство, в което багажът трябва да се подреди и затвори внимателно спрямо определени изисквания. Целият процес се записва от камери за видеонаблюдение.

Вие трябва да сте над 18 години, за да работите като товарач на багаж на летище. Трябва да сте в добро здравословно състояние и да сте физически устойчив. Може да се наложи да преминете през строги проверки за сигурност, преди започване на работа, а също и да преминете медицински преглед, включително и тест за далтонизъм. Трябва да имате чисто съдебно минало, свидетелство за управление на МПС с категория Б и добри познания по немски език (устно ниво В1).

За да бъдете добър в работата си като товарач на багаж на летище, Вие ще трябва да:

– бъдете физически здрави и добре подготвени за работа с тежки товари

– имате добри комуникативни умения

– имате желание да работите гъвкаво

– притежавате способността да работите бързо, поради кратките срокове

 

Фирмата предлага:

 

  • Тарифно заплащане и немски трудов договор
  • Увеличение на заплатата с 10% след първата година
  • Безплатен служебен билет за обществен транспорт
  • Безплатен паркинг на летището
  • 24 дни отпуск
  • Увеличение на заплатата с 10% след първата година
  • Ползване на отстъпки при зареждане на гориво в бензиностанциите на предприятието
  • Ползване на отстъпки при пазаруване на летището
  • Хранене в столовете на Fraport на достъпни цени
  • Безплатно работно облекло
  • Намаление на месечната цена за наем през първите 8 месеца – 350 Евро/месец
  • Помощ при търсене на жилище след това

Обучение:

След като вече сте назначени на работа, Вашият работодател ще ви предостави теоретично и практическо обучение в използването на багажни транспортни средства, обучение за опасни товари и обучение по процедурите за безопасност и сигурност.

Франкфурт принадлежи към трите най-важни в икономически аспект града в Германия и следователно имотите в града и околностите  са доста скъпи. Повечето жилища се предлагат необзаведени. Винаги се заплаща депозит в размер на 2/3 месечни наема. Дъщерната фирма на Fraport предоставя възможност на новите служители да получат аванс за заплащане на депозита, като сумата се връща чрез ежемесечни вноски без лихва.
При пристигане в Германия работодателят подкрепя и подпомага своите служители. Предлага  възможност за по-евтино настаняване в началото – 350 евро за пълен месец при наем на едностаен апартамент. Това е временно жилище и най-късно след 8 месеца ще трябва да се преместите в друго, като фирмата отново предлага помощта си в търсенето на ново жилище.
Служител на фирмата ще Ви придружи при пристигането Ви до службата за регистрация, където трябва да се регистрирате и да подадете документи за издаване на данъчен номер, а също и до банката, за да си откриете немска банкова сметка.

Много български граждани избират живота в Германия. Там пазарът на труда е отворен за тях и не се нуждаят от разрешение за работа. Осигурителната система покрива основните житейски рискове и включва: осигуряване за безработица, осигуряване за пенсия, здравно осигуряване, осигуряване при трудова злополука. Всеки, който живее и работи в Германия трябва да заплаща данъци върху доходите си. Индивидуалните условия на живот се вземат предвид при изчисляване на облагаемия доход. Данъчната политика в страната е много по-благосклонна към лицата, които са омъжени, за разлика от неомъжените, чиито доход се облага с по-високи данъци.

Ако сте заинтересовани от работа в Германия? 

 

Свържете се с нас!

h

Контактна форма







Допълнете Вашето запитване с до три прикачени файла.
Те могат да съдържат например Ваша автобиография;
Вашата актуална снимка;
мотивационно писмо и др.

Максималната големина на документ
може да бъде до 2 MB



Поради тежките условия, изисквания на работа, както и минималното заплащане в България, все повече хора избират да се възползват от възможностите, които например Германия предлага. Специалните обучения, по-високото заплащане и по-добрите условия на работа мотивират българите да се насочват към западните европейски държави. Немската агенция по заетостта има за цел да подобри имиджа на професията, да увеличи стандартите, в които тя е рамкирана и да предложи по-добро заплащане.

Изисквания и обучение към шофьорите на линейки

При шофьорите на линейки, обаче, изискванията са по-големи – единственото обучение, признавано в Германия, трае 2 години, като включва както теоретична, така и практична част. Областите, в които биват обучавани, са химия, физика, биология, анатомия, право и етика, но и познаването на правилата за движение е неизменна част.

Работата е натоварваща, и изисква голяма концентрация. Със сигурност скуката не е част от ежедневието – обратите стават за секунди и винаги трябва да се има готовност за реакция. За разлика от дейността в кабинета на лекаря или в болница със служба за спешна помощ се изисква много импровизация и инициатива.

Реализация у нас и в чужбина

Възможностите за работа варират, но кандидатът трябва да бъде подготвен за 48 часова работна седмица (12 часови смени не са рядкост) с начално възнаграждение от 1300 евро, достигайки до 2100 бруто, докато в България ситуацията е по-различна. По последни новини има недостиг на кадри в българските здравни заведения, заплащането е ниско, а постоянните стачки на служителите, не позволяват постоянността на упражняването на професията.

В България средната заплата на шофьор в спасителен отряд достига до 410 лева, а нощните смени се заплащат както следва : 0,5 лв/час, а в по-големите градове достига до 1 (един) лев на час. За съжаление, много от упражняващите професията избират да продължат професионалното си развитие в чужбина.

Задължения и компетенции

Следващият списък съдържа селекция от най-важните умения и знания, които се придобиват при успешно завършване на обучението. Изборът на тези компетенции, свързани с работата, се основават на основните правила (например за обучение и подзаконови изпитни, договорености), както и оценката на работни места и работни приложения.

Ключови компетенции, които един асистент шофьор на линейка придобива по време на обучението са:

  • управляване на линейка
  • възможност за оказване на спешна медицинска (както и немедицинска) помощ
  • стационар
  • реанимация

Други умения, които могат да бъдат от значение за упражняването на тази професия:

  • медицинска документация
  • фармакология
  • организация на аварийните ситуации

Когато няколко секунди могат да се окажат решаващи, шофьорите на линейки трябва да могат и да окажат първа помощ. В България те извършват дейностите и на парамедик, тъй като единствените хора, изпратени по спешен сигнал, са те и лекар на държавна поръчка.

Шофьорът трябва да може да окаже първа помощ като асистира на лекарския екип, да транспортира пациента и на място в медицинския център да е в състояние да обясни състоянието на пациента, като се грижи също и за невредимото му пренасяне от линейката до достигане на пълния медицински екип.

Германия предлага работа за шофьори с високи квалификации, високи стандарти и високо заплащане за длъжност, която у нас бива недооценена. Но въпреки тежките условия, хората, оставащи да се борят в родината, за да работят това, което обичат, не са малко.