Ако имате собствен бизнес, имате много хора, които да запазите щастливи, но не на последно място от които са Вашите клиенти. Не само, че тези хора осигуряват приходите, които влизат в бизнеса, но също е страхотно чувството, което идва с Вашия принос към успеха и удовлетвореността на портебителите.
Има изобилие от относително прости начини за поддържане на всяко съдържание. В тази статия изброяваме само 6 от тях:
- Обърнете внимание.
Уверете се, че сте прогнозирали нуждите на клиента. Запознайте се с очакванията и стила на комуникация. Ако сте работили с някого, за известно време, Вие ще вземете под внимание модели и навици, ако сте обръщали внимание.
Например, ако и-мейлите са винаги кратки, един клиент може да предпочита да говори чрез идеи. Вместо да се изпрати една голяма идея, чрез електронна поща, планирате едно телефонно обаждане, за да обсъдите . Също така, помислете за това, което е най-важно за клиента. Например, всеки петък е важно да се води статистика за седмицата – постоянно задават ли се въпроси, има ли уеб трафик или други постижения за седмицата? Ако е така, тогава отговорете на тези въпроси в петък сутрин, преди клиентът да има време да попита.
- Помислете за деня на клиента.
Като продължение на първата точка, е хубаво да се опознаете с графика на клиента, как протича той и покажете уважение към ситуацията. Ако знаете, че вторник е типичен стресов ден, не добавяйте към него с купчина имейли. Вместо това, направете изключение за по-належащи въпроси за сряда следобед или съобщете предварително в понеделник.
- Попитайте какво има значение за Вашия клиент.
Опознайте стила на комуникация на компанията и как Вашият клиент управлява. Постигайте това, което ще направи Вашия клиент герой.
- Останете напред.
Предварително се подгответе да предвидите хаоса. Планирането помага на всеки да остане напред и да се подготви за непредвидени случаи, без паника. Това също така позволява по-стратегическо и творческо мислене. Вие сами можете да бъдете инициатор на положителна промяна, която ще бъде от полза за цялото.
- Вашите собствени грешки.
Ако сте направили лошо повикване след това се извинете или коригирайте курса. Всичко не може да бъде сигурна победа в този свят – без значение каква област сте. Просто не търсете извинения, които изместват вината.. Бъдете отговорни, и признавайте грешките. Дори най-добрите, които определят плановете, не винаги вървят така, както се надяват.
- Направете невъзможното.
Правете повече от това, което Ви се иска, или това, което е планирано да се направи. В работата на живота можем да получим толкова фокусиран върху сивото ден, че ние губим от поглед основната точка, която е, че всички сме заедно в това. Вашият набор от способности може да бъде повече от това, което е бил като обхват за Вас. Вие може да помогнете на чистия маркетинг, ако имате познания и опит в областта на маркетинга на продукти, които попадат в обхвата на друг домейн. Защо не предложите идеи, съвети?
Не забравяйте, че за да успеете, трябва Вашите клиенти да са успешни!